En minä Aku Ankkaa tarkoittanut, itse lopetin sen roskalehdeksi muuttuneen aviisin tilaamisen melkein 2 vuotta sitten... sen sijaan Helsingin Sanomat, Tiede, Tekniikan maailma sekä Tähdet ja avaruus -lehti tulevat edelleen.
Tiesittekö, että feministit saavat pian oman lehtensä Ankkalinnasta? Kuulemma Aku Ankassa esiintyy liian vähän naispuolisia hahmoja, joten rupeavat myymään Iines -sarjakuvalehteä... :rolleyes:
[QUOTE][i]Originally posted by Eclecticonaut [/i]
[B]En minä Aku Ankkaa tarkoittanut, itse lopetin sen roskalehdeksi muuttuneen aviisin tilaamisen melkein 2 vuotta sitten... sen sijaan Helsingin Sanomat, Tiede, Tekniikan maailma sekä Tähdet ja avaruus -lehti tulevat edelleen.
Tiesittekö, että feministit saavat pian oman lehtensä Ankkalinnasta? Kuulemma Aku Ankassa esiintyy liian vähän naispuolisia hahmoja, joten rupeavat myymään Iines -sarjakuvalehteä... :rolleyes: [/B][/QUOTE]
Rovaniemeläisenä luen ainoastaan Lapin Kansaa mutta vain sarjikset...:D :p
Noh, ei noistakaan lehdistä omalla nimelläni tule kuin viimeinen, kaikki muut tulee muille perheenjäsenille ja hankin tiedeuutiseni pääasiallisesti netistä.
Ja tamperelaisena luen toki Aamulehteä (vaan en ilmaisjakelulehti Tamperelaista), joka kuuluu samaan Alma Media -konserniin Lapin Kansan kanssa.
[QUOTE][i]Originally posted by Eclecticonaut [/i]
[B]
Tiesittekö, että feministit saavat pian oman lehtensä Ankkalinnasta? Kuulemma Aku Ankassa esiintyy liian vähän naispuolisia hahmoja, joten rupeavat myymään Iines -sarjakuvalehteä... :rolleyes: [/B][/QUOTE]
Kyllä tiedän. Oli akkarissakin mainos.
Melkonen floppi tulossa. Ei helvetti noita frigidejä feministihuoria kun kaikkea päähänsä saa.
[QUOTE][i]Originally posted by Lord Refa [/i]
[B]Kyllä tiedän. Oli akkarissakin mainos.
Melkonen floppi tulossa. Ei helvetti noita frigidejä feministihuoria kun kaikkea päähänsä saa. [/B][/QUOTE]
Jep. Onneksi Keno Don Rosa pelastaa, marraskuussa taitaa tulla seuraava suomenkielinen, kovakantinen kokoelmateos... nykyään en muita Disney-tuotteita ostakaan.
Kaikki AATK:t löytyy nroon 251 asti, sitten lopetin senkin kun hinnat alkoivat nousta ja tarinat huonontua.
Comments
[B]Ahma (Wolverine) on suomen suurin näätäeläin.
Ja oon kyllä ihan hetero, kultipuppeli. ;) [/B][/QUOTE]
HA HAH HAHAHA HAHAHAHA!!!!!!!:D :D :D :D
Tiesittekö, että feministit saavat pian oman lehtensä Ankkalinnasta? Kuulemma Aku Ankassa esiintyy liian vähän naispuolisia hahmoja, joten rupeavat myymään Iines -sarjakuvalehteä... :rolleyes:
[B]En minä Aku Ankkaa tarkoittanut, itse lopetin sen roskalehdeksi muuttuneen aviisin tilaamisen melkein 2 vuotta sitten... sen sijaan Helsingin Sanomat, Tiede, Tekniikan maailma sekä Tähdet ja avaruus -lehti tulevat edelleen.
Rovaniemeläisenä luen ainoastaan Lapin Kansaa mutta vain sarjikset...:D :p
Ja tamperelaisena luen toki Aamulehteä (vaan en ilmaisjakelulehti Tamperelaista), joka kuuluu samaan Alma Media -konserniin Lapin Kansan kanssa.
[B]
Kyllä tiedän. Oli akkarissakin mainos.
Melkonen floppi tulossa. Ei helvetti noita frigidejä feministihuoria kun kaikkea päähänsä saa.
Melkonen floppi tulossa. Ei helvetti noita frigidejä feministihuoria kun kaikkea päähänsä saa. [/B][/QUOTE]
Jep. Onneksi Keno Don Rosa pelastaa, marraskuussa taitaa tulla seuraava suomenkielinen, kovakantinen kokoelmateos... nykyään en muita Disney-tuotteita ostakaan.
Kaikki AATK:t löytyy nroon 251 asti, sitten lopetin senkin kun hinnat alkoivat nousta ja tarinat huonontua.
Sovinisti paska...:alien:
Näytätte yhtä kauniilta, mitä tämän ketjun kieliasu...
[QUOTE][i]Originally posted by sinclair [/i]
[B]Näytätte yhtä kauniilta, mitä tämän ketjun kieliasu... [/B][/QUOTE]
Tiedän...suomen kielentaitoni ei ole kovin hyvä....;)
Guess what boy's, I'm back ... :shadow2:
Enpä olisi osannut tänne kurkistaa, ellei tuo maili ois ilmoittanut uusista viestistä.