Issues with your account? Bug us in the Discord!

Grym sida!

245

Comments

  • EclecticonautEclecticonaut Elite Ranger
    "Soundtrack to Your Escape" är möjligen deras sämst skiva. Men "Whoracle" och "Clayman" r0x! [img]http://koti.mbnet.fi/trip/others/banana2.gif[/img]
  • C_MonC_Mon A Genuine Sucker
    Så sant!
  • ElaKa_KaKanElaKa_KaKan Earthforce Officer
    När det gäller svensk musik vurmar jag nog mest för Legion, Amon Amarth och Thyrfing
  • C_MonC_Mon A Genuine Sucker
    Men Sven e inte lika rolig som Oskar!
  • MessiahMessiah Failed Experiment
    Nejnejnej. Kent gör den bästa Svenska musiken. Kent och Page.
  • ElaKa_KaKanElaKa_KaKan Earthforce Officer
    [QUOTE][i]Originally posted by Messiah [/i]
    [B]Nejnejnej. Kent gör den bästa Svenska musiken. Kent och Page. [/B][/QUOTE]

    ve och fasa magnus!! skäms på dig, sitta här å häda...kent suger. fast inte lika mycket som the sounds...sabla härke vad kass dom är.
    synd att du skulle toffla dig idag...(men å andra sidan så ska jag toffla mig med, haha)
  • MessiahMessiah Failed Experiment
    :p

    Ja, måste ju passa på att göra det man är bra på. Dessutom är det trevligt :)
  • ElaKa_KaKanElaKa_KaKan Earthforce Officer
    självklart är det trevligt. det är ju därför man är toffel.
    frågan är bara, vem av oss är mest toffel? det är nog dött lopp. magnus(lillebror) är nog inte lika toffel som oss 2 iaf. men vem vet, nu när han har, så kanske det blir folk av honom med, haha
  • C_MonC_Mon A Genuine Sucker
    OK!!! :eek:

    Snart e man 20, o då kan jag köpa stark sprit.
  • ElaKa_KaKanElaKa_KaKan Earthforce Officer
    grymt överskattat, ska du veta.
    det är fan så mycket bättre om folk köper åt en, iallafall om man slipper betala.
    fullkorn & helvete, jag blir fan 23 i år... jag ska önska mig en rullator i julklapp...
  • C_MonC_Mon A Genuine Sucker
    Joo! Klar sak de e bättre om man får gratis sprit.
  • MessiahMessiah Failed Experiment
    Gratis e gott i allt :)
  • C_MonC_Mon A Genuine Sucker
    Gratis sku vara bra för jag hade 70€ när innan jag for till baren, o nästa morgon hade jag 4€. :)
  • MessiahMessiah Failed Experiment
    Jag e pank just nu.
  • C_MonC_Mon A Genuine Sucker
    Hmmm, jobbe betalar för mycket lön åt mig. Jag borde få 200€ men dom betalar 552€ åt mig.
  • ElaKa_KaKanElaKa_KaKan Earthforce Officer
    najsigt! då har JAG kommit överens om att du ger ditt överskott (vilket alltså borde vara 322 euro, motsv 3000:-), till MIG.
    Jävelberg, det skulle göra underverk med min ekonomi...
  • MessiahMessiah Failed Experiment
    Här är det [i]jag[/i] som är pnk, och därför borde [i]jag[/i] få Simons pengar!
  • C_MonC_Mon A Genuine Sucker
    Men nnu har jag gått och sagt åt rektorn att jag får för mycket lön och han ska ringa till de som tar hand om kommunens löne betalningar. Men rektorn tyckte att jag borde få ännu mera i lön. :)
  • MessiahMessiah Failed Experiment
    Hehe, du skall inte berätta sånt ;)
  • C_MonC_Mon A Genuine Sucker
    Inga? :/
  • ElaKa_KaKanElaKa_KaKan Earthforce Officer
    [QUOTE][i]Originally posted by Messiah [/i]
    [B]Här är det [i]jag[/i] som är pnk, och därför borde [i]jag[/i] få Simons pengar! [/B][/QUOTE]

    det skiter la jag högaktningsfullt i. det är JAG som vill HA pengarna. du kan ju få titta på dom, kanske rent av låna ett par slantar, om du är snäll.
    camping på måndag, du kommer la? eller ska du vara värre toffel än vad jag är?
  • C_MonC_Mon A Genuine Sucker
    De e ju fint att ni strider om pengar som jag har köpt WLAN saker för.
  • ElaKa_KaKanElaKa_KaKan Earthforce Officer
    men ditt sabla härke, du skulle ju ge dom till MIG! det hade ju jag kommit överens om! *snyft*
  • MessiahMessiah Failed Experiment
    Det blir ingen camping imorron för min del tyvärr...

    Och sen var det ju mina pengar juh. Jaja, du kan ju alltid skicka mig din nästa lön Simon :p
  • C_MonC_Mon A Genuine Sucker
    Min nästa lön? :eek: Kommer jag att få någo sånt? :)

    Jäkla räkningar som skall finnas, det blir ju inget kvar av lönen när jag ha betalat dom.
  • MessiahMessiah Failed Experiment
    Jag vet precis hur det är... Men nu är det inte lön för mig utan a-kassa.
  • ElaKa_KaKanElaKa_KaKan Earthforce Officer
    jävlar vad surt att du missade campingen alltså...det var hur kul som helst. men jävelberg så jobbigt...
    darling skriver en summering på forumet, det är bara att kolla upp..
  • MessiahMessiah Failed Experiment
    Hehe, jag vi får ta en ny i sommar... :)
  • C_MonC_Mon A Genuine Sucker
    ah, hoppas jag får sommar jobb på HP. :)
  • MessiahMessiah Failed Experiment
    HP = Hewlett Packard?
Sign In or Register to comment.