[QUOTE][i]Originally posted by Messiah [/i]
[B]Nejnejnej. Kent gör den bästa Svenska musiken. Kent och Page. [/B][/QUOTE]
ve och fasa magnus!! skäms på dig, sitta här å häda...kent suger. fast inte lika mycket som the sounds...sabla härke vad kass dom är.
synd att du skulle toffla dig idag...(men å andra sidan så ska jag toffla mig med, haha)
självklart är det trevligt. det är ju därför man är toffel.
frågan är bara, vem av oss är mest toffel? det är nog dött lopp. magnus(lillebror) är nog inte lika toffel som oss 2 iaf. men vem vet, nu när han har, så kanske det blir folk av honom med, haha
grymt överskattat, ska du veta.
det är fan så mycket bättre om folk köper åt en, iallafall om man slipper betala.
fullkorn & helvete, jag blir fan 23 i år... jag ska önska mig en rullator i julklapp...
najsigt! då har JAG kommit överens om att du ger ditt överskott (vilket alltså borde vara 322 euro, motsv 3000:-), till MIG.
Jävelberg, det skulle göra underverk med min ekonomi...
Men nnu har jag gått och sagt åt rektorn att jag får för mycket lön och han ska ringa till de som tar hand om kommunens löne betalningar. Men rektorn tyckte att jag borde få ännu mera i lön. :)
[QUOTE][i]Originally posted by Messiah [/i]
[B]Här är det [i]jag[/i] som är pnk, och därför borde [i]jag[/i] få Simons pengar! [/B][/QUOTE]
det skiter la jag högaktningsfullt i. det är JAG som vill HA pengarna. du kan ju få titta på dom, kanske rent av låna ett par slantar, om du är snäll.
camping på måndag, du kommer la? eller ska du vara värre toffel än vad jag är?
jävlar vad surt att du missade campingen alltså...det var hur kul som helst. men jävelberg så jobbigt...
darling skriver en summering på forumet, det är bara att kolla upp..
Comments
[B]Nejnejnej. Kent gör den bästa Svenska musiken. Kent och Page. [/B][/QUOTE]
ve och fasa magnus!! skäms på dig, sitta här å häda...kent suger. fast inte lika mycket som the sounds...sabla härke vad kass dom är.
synd att du skulle toffla dig idag...(men å andra sidan så ska jag toffla mig med, haha)
Ja, måste ju passa på att göra det man är bra på. Dessutom är det trevligt :)
frågan är bara, vem av oss är mest toffel? det är nog dött lopp. magnus(lillebror) är nog inte lika toffel som oss 2 iaf. men vem vet, nu när han har, så kanske det blir folk av honom med, haha
Snart e man 20, o då kan jag köpa stark sprit.
det är fan så mycket bättre om folk köper åt en, iallafall om man slipper betala.
fullkorn & helvete, jag blir fan 23 i år... jag ska önska mig en rullator i julklapp...
Jävelberg, det skulle göra underverk med min ekonomi...
[B]Här är det [i]jag[/i] som är pnk, och därför borde [i]jag[/i] få Simons pengar! [/B][/QUOTE]
det skiter la jag högaktningsfullt i. det är JAG som vill HA pengarna. du kan ju få titta på dom, kanske rent av låna ett par slantar, om du är snäll.
camping på måndag, du kommer la? eller ska du vara värre toffel än vad jag är?
Och sen var det ju mina pengar juh. Jaja, du kan ju alltid skicka mig din nästa lön Simon :p
Jäkla räkningar som skall finnas, det blir ju inget kvar av lönen när jag ha betalat dom.
darling skriver en summering på forumet, det är bara att kolla upp..