Issues with your account? Bug us in the Discord!
By (semi-)popular demand!
Biggles
<font color=#AAFFAA>The Man Without a Face</font>
We now have a swedish forum! Don't expect me to give this announcement in swedish since I don't speak a word of it. :)
Comments
Exactly how many Swedish speaking players from Scandinavia are registered in the forum so far?
EDIT: of course we have the warleader forums...
Och nu tillbaka till det vanliga :D [lurk]
Congrats to all the swedish people at FirstOnes :).
And now it 's time to do it:
Raise the Swedish Community :D
with best Regards
Chicky
[B] I could get them to come here and say hi! [/B][/QUOTE] Why just "hi"? Why not "spårvagnsaktiebolagsskensmutsskjutarefackföreningspersonalbeklädnadsmagasinsförrdsförvaltaren" (the longest word in Swedish language, 94 letters)? :D
Or was it:
spårvagnsaktiebolagsskensmutsskjutarefackföreningspersonalbeklädnadsmagasinsförrådsförvaltaren :D :D
Jojooo! Jag sa ju att nu får jag hit någon! :)
Ah måst väl säga den allmänna Welcome texten:
"The Beer is in the fridge and the nutz all over the place"
eller hu den nu sen var.
btw. I still go to school in Sipoo. Silly me :D
Jo,jo! sibbo ska de vara!!
[B]Saipuakaupias.[/B][/QUOTE]
Saippuakauppias. (a soap seller)
[B]Saipuakaupias. Vad menar du Simmonds? Vilka som talas svenska men kommer från Finland? [/B][/QUOTE]
Jag tror han försöker säga, "Vem talar svenska här och är från finland, förutom Messiah", tror jag iallafall.
Nå Jag är från Finland och talar svenska p.g.a. att mitt modersmål är svenska.
[B]Saipua, Saippua jaja. Världens längsta palindrom som är ett ord är det iaf. Blir du nervös om jag skriver ditt namn Refa? [/B][/QUOTE]
Varför? Jag kan tala svenska... well.. Not really. I can understand it, but I sure as hell wont actually speak it. Not properly anyway.
[B]Äsch. :p [/B][/QUOTE]
I took the fun out of "un". Didn't I? ;)
[B]Grammar is imo allways the hardest thing to learn. [/B][/QUOTE]
For me it's the places of the words. That's why I suck at swedish, I cant just remember where goes what. Those stupid rules and what you know. :)
It all comes naturally in english and finnish. But swedish.. It doesn't work with human logic. :D