Issues with your account? Bug us in the Discord!
Päivää Kaikki!
Aurora SF
Ranger
Päivää!:D
(Tällä testataan teidän aktiivisuutta)
PS.Freeze ei varmaan ole täällä ja voisimme siis käyttää "laittomia" sanoja ja PALJON!!siistiä...:cool:
PS.Freeze ei varmaan ole täällä ja voisimme siis käyttää "laittomia" sanoja ja PALJON!!siistiä...:cool:
Comments
[QUOTE][i]Originally posted by Aurora SF [/i]
[B]Päivää!:D
PS.Freeze ei varmaan ole täällä ja voisimme siis käyttää "laittomia" sanoja ja PALJON!!siistiä...:cool: [/B][/QUOTE]
Kuole huora! :mad: :D
[QUOTE][i]Originally posted by Lord Refa [/i]
[B]Kuole huora! :mad: :D [/B][/QUOTE]
Vittu!Pitää sanoa päivää!!!Perkele!!:D
[QUOTE][i]Originally posted by Aurora SF [/i]
[B]Vittu!Pitää sanoa päivää!!!Perkele!!:D [/B][/QUOTE]
Ei missään lukenu tota saatana. Ei helvetti. :)
[QUOTE][i]Originally posted by Lord Refa [/i]
[B]Ei missään lukenu tota saatana. Ei helvetti. :) [/B][/QUOTE]
No onhan se nyt saatanan!!Luulis että olis tullu jo edellisessä selväksi että sano ensin päivää ja sitten vasta jotakin muuta paskaa!!!!Ihanaa olla suomalainen, saa kiroilla, juoda, polttaa ja sikailla paljon!:D
[B]Joo. Ja on mahdotonta saada tätä vitun ruumista mihinkään saatanan kuntoon kun on niin helvetin paskat geenit että perkele. [/B][/QUOTE]
Sullako paskat geenit?Vittu. näkisitpä joskus minut ja vittu jos kuulisit kun yskin...no se taas kyllä johtuu ketjupolttamisesta...sain ysillä diplomin Vuoden Ketjupottaja. Se oli elämäni mahtavin päivä!
[B]Sullako paskat geenit?Vittu. näkisitpä joskus minut ja vittu jos kuulisit kun yskin...no se taas kyllä johtuu ketjupolttamisesta...sain ysillä diplomin Vuoden Ketjupottaja. Se oli elämäni mahtavin päivä! [/B][/QUOTE]
Pff. Sulla mitään valittamista oo mulkku. Pitäis itekin alottaa polttaminen, en oo varmaan melkein pariin kuukauteen yhtään polttanu.
Känneistäkin on ainakin puoltoista. Vittu kun ei viitti yksistään mennä ryyppäämään.
[B]Pff. Sulla mitään valittamista oo mulkku. Pitäis itekin alottaa polttaminen, en oo varmaan melkein pariin kuukauteen yhtään polttanu.
Känneistäkin on ainakin puoltoista. Vittu kun ei viitti yksistään mennä ryyppäämään. [/B][/QUOTE]
No tässä on kuva meikästä...
Minä taas harrastan juomista yksinään. Tulee tehtyä liikaa ääliömäisiä temppuja kun on seuraa ja sitten saa kuulla sitä ihanaa vittuilua seuraavat 10 vuotta
[B]No tässä on kuva meikästä...
Minä taas harrastan juomista yksinään. Tulee tehtyä liikaa ääliömäisiä temppuja kun on seuraa ja sitten saa kuulla sitä ihanaa vittuilua seuraavat 10 vuotta [/B][/QUOTE]
Vittu sä tossa kuvassa oot.
Eikä se oo hauskaa yksin juoda. Ne ääliömäiset temputhan on just minkä vuoks juodaan vittu. :o
[B]Vittu sä tossa kuvassa oot.
Eikä se oo hauskaa yksin juoda. Ne ääliömäiset temputhan on just minkä vuoks juodaan vittu. :o [/B][/QUOTE]
Se on melkein meikä...:D
No, muistathan varmaan kun kerroin sen jutun jossa se yks akka kuivas multa "sen"...mulle vittuillan vieläkin siitä ja kaikista parasta on vielä se että tämä henkilö sattuu olemaan anteliaamman puoleinen joten saan siis kuulla PALJON vittuilua yhesta asiasta joka tapahtui yli puoli vuotta sitten!sitä paitsi, jauhan älyttömästi paskaa kännissä...
[B]Se on melkein meikä...:D
No, muistathan varmaan kun kerroin sen jutun jossa se yks akka kuivas multa "sen"...mulle vittuillan vieläkin siitä ja kaikista parasta on vielä se että tämä henkilö sattuu olemaan anteliaamman puoleinen joten saan siis kuulla PALJON vittuilua yhesta asiasta joka tapahtui yli puoli vuotta sitten!sitä paitsi, jauhan älyttömästi paskaa kännissä... [/B][/QUOTE]
Viimeks kun olin kännissä... umm.. parempi jättää se sikseen. Anyway. Tässä on mun kuva.
Vaan yhden haisevan paskiaisen. :p
Tässä on mun kuva. Tai siis, se miltä haluaisin näyttää.
[B]Näytät varmaan enemmän tältä... [/B][/QUOTE]
Ja vitut. :mad: :robot: :D
[B]Sain oikean kuvan susta! [/B][/QUOTE]
Lähellä, muttei ihan. :p
[B]Lähellä, muttei ihan. :p [/B][/QUOTE]
Sinä olet varmasti huonoin valehtelija jonka olen tähän mennessä tavannut:p
[B]Sinä olet varmasti huonoin valehtelija jonka olen tähän mennessä tavannut:p [/B][/QUOTE]
Luulit siltikin että se yks kuva oli musta. ;)
[B]Luulit siltikin että se yks kuva oli musta. ;) [/B][/QUOTE]
Enkä luullu. Kusetin vaan sua:p :cool:
[B]Enkä luullu. Kusetin vaan sua:p :cool: [/B][/QUOTE]
Ihan mitä sanot. ;) :cool:
[B]:eek: [/B][/QUOTE]
Ainoa asia jonka voin sanoa puolustukseksi on se etten ole nukkunut tällä viikolla paljoa paskan vertaa ja join eilen joten olen "palautumis" tilassa...eli sekasin:D
Ylihuominen on huomenna tuskin maltan odottaa...Ylihuominen on huomenna ikuista krapulaa..."
[B]Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä. [color=navy]Hankkikaa parempaa luettavaa.[/color] [/B][/QUOTE]
Ei oo varaa tilata Aku Ankkaa...:(
[B]Ei oo varaa tilata Aku Ankkaa...:( [/B][/QUOTE]
*osoittaa sormella ja nauraa* HAA HAA! :D
[B]*osoittaa sormella ja nauraa* HAA HAA! :D [/B][/QUOTE]
Turpa kiinni vitun lesbo!:mad:
[B]Turpa kiinni vitun lesbo!:mad: [/B][/QUOTE]
Ahma (Wolverine) on suomen suurin näätäeläin.
Ja oon kyllä ihan hetero, kultipuppeli. ;)