Issues with your account? Bug us in the Discord!

SE kuoli sittenkin!

B5tfn boardit meni että paukahti, muutaman kuukauden ajan...

Etä-hyvästit vielä sinne :(

Comments

• Lord RefaLord Refa Creepy, but in a good way
    Onhan vielä #b5itf-finland ircnetissä.
  • Sleeping in Light :(

"You see ... I ... I believe that when we leave a place part of it goes with us and part of us remains. Go any where in this station when it is quiet and just listen. After a while you will hear the echoes of all our conversations, every thought and word we've exchanged. Long after we are gone, our voices will linger in these walls for as long as this place remains. But I will admit that the part of me is going, very much miss the part of you that is staying." -G'Kar

Siellä lepäilee, joo. Sitä tulikin vuosien varrella kirjoiteltua kaikkea, pikkujutuista maailman tärkeimpiin asioihin. Erinomainen yhteisö/kommuuni/mikä lie meillä kyllä oli, ei voi muuta sanoa. Ehkäpä B5-rintamalla vielä tapahtuu jotain järisyttävää tai joku meistä muuten vain saa kipinan laittaa uusi boardi joskus pystyyn... saas nähdä.

[EDIT] Kappas perhanaa, jopas olen omaperäisen signaturen joskus keksinyt :) [/EDIT]
  • No lopulta se sitten sammui... [IMG]http://forums.firstones.com/images/icons/vorlon.gif[/IMG]
  • Taitaa olla aika poistaa linkit... snif.

Juuri kun olin pääsemässä 100 kirjoitetun viestin tasolle... kihkih.

Noh, toivottavasti tämä Finnish Gamers -osio rupeaa vähitellen sitten kasvamaan, saadaan tännekin jotain juttua. Ainakin uutta foorumia odotellessa jos joku sellaisen päättää perustaa.
  • [QUOTE][i]Originally posted by Data Crystal [/i]
    [B]Taitaa olla aika poistaa linkit... snif.

Juuri kun olin pääsemässä 100 kirjoitetun viestin tasolle... kihkih.

Noh, toivottavasti tämä Finnish Gamers -osio rupeaa vähitellen sitten kasvamaan, saadaan tännekin jotain juttua. Ainakin uutta foorumia odotellessa jos joku sellaisen päättää perustaa. [/B][/QUOTE]

Niin, tämä taitaakin olla nyt ainoa suomenkielinen B5:sta käsittelevä boardi...
  • jeps.

Ja mielestäni tarvetta uuteen foorumiin ei ole.
    Tämä paluu menneisyyteen tuntuu hyvältä, mutta toivottavasti sieltä entisiltä foorumeilta löytyy lisää porukkaa tänne.
  • Eipä ole tarvetta ei, tämä riittää vallan mainiosti. Osanottoni suruunne.

Saanen esittäytyä:

Satai Vesa, MuroBBS-foorumien asiakaspalvelupäällikkö-moderaattori ja edesmenneiden suomalaisten B5-boardien kanta-asiakas.

Päätin laajentaa afääreitäni ulkomaille näin kolmivuotisen murotaipaleen jatkeeksi.
  • Tervetuloa sitten vaan... tänne hullujenhuoneelle. ;)
  • Lord RefaLord Refa Creepy, but in a good way
    [QUOTE][i]Originally posted by Data Crystal [/i]
    [B]Tervetuloa sitten vaan... tänne hullujenhuoneelle. ;) [/B][/QUOTE]

Ei täällä mitään hulluja ole.

Just us mentally challenged.
  • [QUOTE][i]Originally posted by Lord Refa [/i]
    [B]Ei täällä mitään hulluja ole.

Just us mentally challenged. [/B][/QUOTE]
    Noh, Yksi lensi yli käenpesän on edelleen yksi lempielokuvistani - siis pistäkää parastanne, jos Nicholsonin roolisuoritukseen aiotte yltää.
  • DarkbladeDarkblade Earthforce Officer
    Kas... vielä viikko takaperin ne toimi vielä.

No onneksi on irc ja Firstones. :)
  • Minä olin ihan siinä luulossa, että B5itf-finland lopahti jo kauan kauan sitten... Ainakin sivut olivat alhaalla ja sain sen käsityksen, että se siitä sitten. Tai sitten puhutte jostain ihan eri asiasta :D
  • [QUOTE][i]Originally posted by El-Diablo [/i]
    [B]Minä olin ihan siinä luulossa, että B5itf-finland lopahti jo kauan kauan sitten... Ainakin sivut olivat alhaalla ja sain sen käsityksen, että se siitä sitten. Tai sitten puhutte jostain ihan eri asiasta :D [/B][/QUOTE]
    Nyt pitäis vaan saada tänne lisää threadeja, jottei paikka kuivu kokoon. Tosin turhahan noita samoja aiheita on erikseen käsitellä useammassa paikassa...
Sign In or Register to comment.