Issues with your account? Bug us in the Discord!

Kuulepas Jokkari...

Shadow IIIShadow III Earthforce Officer
Rajoitapa vähän tuota postaamista ja huutomerkkien ja muiden ylimääräisten käyttöä.
Tulee niin kovin huono vaikutelma, ja et varmaan halua että iso paha varjosetä kolkuttää yöllä ovelle?

Comments

  • Selvä mutta minullapas on valomiekka aina sängyn alla!

    ------------------
    I'll be back!
  • Snake PlisskenSnake Plissken Elite Ranger
    mä sanoin että seuraava typerä topic deletoidaan.Sitten tulee potkut.
    On ollut paskamaiset pari viikkoa mulla joten ota tosissasi.

    ------------------
    Hell is only a word,the truth is much,much worse

    Call me Snake

    The more things change the more they stay the same.
  • Niin joo, ei ole tavoite kerätä lisää posteja, etenkin kun kaikki näkee niiden määrän nyt [img]http://www.firstones.com/forums/wink.gif[/img]

    Millaiset topicit sitten on täysin turhia? Tehkääpä lista [img]http://www.firstones.com/forums/smile.gif[/img]
  • Snake PlisskenSnake Plissken Elite Ranger
    Okei Jokkari,toi sun B5 topic deletoitiin.Seuraava on parin päivän bannaus...
    Ainakin kaksi henkilöä tahtoo sut pois(En mainitse nimiä.Ja en laske itseäni listaan,se ei olisi sopivaa käytöstä [img]http://www.firstones.com/forums/smile.gif[/img])

    ------------------
    Hell is only a word,the truth is much,much worse

    Call me Snake

    The more things change the more they stay the same.
  • Selvä Snake!

    ------------------
    I'll be back!
  • Mitäs vikkaa siinä B5 topicissa [img]http://www.firstones.com/forums/confused.gif[/img] oli muuta kuin että nimi oli aivan väärä. Olisi ollut kiva tietää että onko muilla samanlaisia "kavereita" kuin mulla, jotka eivät arvosta B5 pätkääkään [img]http://www.firstones.com/forums/frown.gif[/img]

    ------------------
    Nullum magnum ingeniae sine mixtura dementiae fuit.

    [This message has been edited by PunyMan (edited 03-21-2000).]
  • WillieboyWillieboy Earthforce Officer
    Snake: Jo nyt on käytöstä moderaattorilta! Tuollainen "On ollut paskamaiset pari viikkoa mulla joten ota tosissasi" jauhanta ei todellakaan muodosta hyvää syytä bannaus-varoitukselle, eikä kuulu esimerkkiä antavan moderaattorin ilmausvalikoimaan. Ja lisäksi, jos sanoo että "seuraava typerä topic deletoidaan", niin pitäisi tarkemmin spesifioida, mikä lasketaan typeräksi aiheeksi.

    Lisäksi julkinen varoitus ei saisi koskaan olla ensimmäinen reaktio (en tiedä edelsikö sitä henkilökohtainen yhteydenotto, mutta epäilen), eikä ainakaan tuohon tyyliin. Ensin pitäisi keskustella henkilön kanssa yksityisesti ja kertoa, mikä hänen viesteissään on sopimatonta, ja vasta sitten alkaa julkisesti moittia tätä. Ja "[a]inakin kaksi henkilöä tahtoo sut pois" on huono argumentti, onhan Drazi Guykin korostanut, ettei tämä boardi suinkaan toimi demokraattisesti, eikä siten voida toimenpiteitä oikeuttaa muiden mielipiteeseen vetoamalla vain silloin, kun se sattuu yksiin oman mielipiteen kanssa.

    En voi kuin ihmetellä millä ansioilla Snake on valittu moderaattoriksi, kun käytös on tuollaista. Aina voi tietenkin parantaa, ja toivottavasti niin tapahtuukin.

    ------------------
    Compassion is the key element of morality.
  • Snake PlisskenSnake Plissken Elite Ranger
    Jep mutta olen saanut aika paljon valituksia Jokkarista.Yritän vain seurata yleistä mielipidettä.

    ------------------
    Hell is only a word,the truth is much,much worse

    Call me Snake

    The more things change the more they stay the same.
  • [quote]Originally posted by Snake Plissken:
    [b]olen saanut aika paljon valituksia Jokkarista.Yritän vain seurata yleistä mielipidettä.
    [/b][/quote]
    Mielestäni Jokkari on mukava lisä tänne ankeaan ja totiseen keskustelualueeseen, itse en näe mitään syytä Jokkarin bannaukseen. Ne jotka valittaa, hypätkää Jokkarin repliikit ohi. Ne pääfoorumin SUOMALAISET!!! topicit olivat parin ensikerran jälkeen melko huvittavia. Vai Snake? onko tämä mainoskikka pitää suosiotasi yllä... No ei sittenkään, pistetään uusi topic "Jokkarille bannit" pystyyn jonne kerätään demokraattisesti jaa/ei/tyhjiä/poissa äänet. ratkaisu tähän kysymykseen löytyy demokratiasta.
  • Mun puolesta voitte tehdä mitä vain mutta päättäkää demokraattisesti!

    ------------------
    I'll be back!
  • Punyman mitä tuo sinun allekirjoitus tarkoittaa!

    ------------------
    I'll be back!
  • Kannanpa minäkin korteni kekoon.

    Pääfoorumin "SUOMALAISET!" alkoivat jo ottaa pannuun. Minua ainakin. Kun nyt yhden tekee niin ei tarvitse jokaiselle uudelle asialle tehdä uutta threadia. Varsinkin kun aihe on jotain tyyliin "Missä asutte?" tai muita rivin pituisia kysymyksiä. Lisäksi se oli mielestäni hieman epäkohteliasta pistää jatkuvasti (tuossa kun katselin niin 2-4 "SUOMALAISET" otsikkoa per sivu) suomenkielisiä messuja englanninkieliseen foorumiin.
    Tässä meidän suomalaisten omassa foorumissa on ehkä kolmasosa Jokkarin aloittamia, lauseen pituisella messulla aloitettuja keskusteluja joista ainakin osa olisi voinut aivan hyvin sisällyttää johonkin aikaisempaan threadiin.
    Huutomerkkejä ei tarvitse olla kahta useanpaa, jos Warleader-linjalle asiassa lähdet niin bannia ansaitset. Samoin messuja ei tarvitse kirjoittaa kokonaan caps lock päällä. Sitä ei nyt ole onneksi juuri esiintynyt.

    Banni tässä vaiheessa olisi kyllä julma, mutta varoitus on annettu.
    Tarkoitukseni ei ole loukata mutta rajoittaa voisit.

    -Stara
  • Henk.koht. mua ärsyttää esmes peräkkäiset postit samalta henkilöltä.. Miksi niitä vanhoja ei voi editoida?

    [quote]
    En voi kuin ihmetellä millä ansioilla Snake on valittu moderaattoriksi
    [/quote]
    valittiinhan Mobvekharkin moderaattoriksi osittain postien määrän perusteella [img]http://www.firstones.com/forums/smile.gif[/img]
  • Snake PlisskenSnake Plissken Elite Ranger
    Bannaukseen en vielä lähe.Varoittaa aina voi... [img]http://www.firstones.com/forums/smile.gif[/img]
    Tietenkin tuo Hamblinin juttu oli aika ankara myös,se kuvahan oli vitsi(spacebattlesissa se edes osattiin ottaa vitsinä,firstones on aina tuntunut tiukkapipoiselta) vaikka se oli sitä Janeaway palvontaansa jo kauan tehnyt niin häntähän provosoitiin koko ajan.Bannausta minä tuskin teen kun vasta parin turhemman topicin jälkeen.Mutta ne kyllä deletoidaan.Ja loppujen lopuksi Freeze voi myös tehdä mitä haluaa,en ole tiellä.

    ------------------
    Hell is only a word,the truth is much,much worse

    Call me Snake

    The more things change the more they stay the same.

    [This message has been edited by Snake Plissken (edited 03-22-2000).]
  • Jos te puhutte minusta niin voisitteko mailata tai jotain muuta kun ette puhu täällä siitä. Ja olisi pieni pyyntö minä hillitsen viestien laiton mutta voisitteko poistaa tämän AIHEEN.

    ------------------
    I'll be back!
  • heikkiheikki Trainee
    Minun mielestäni näissä foorumeissa pitäisi kirjoittelijoiden ylläpitää hyvää käytöstä, johon minusta kuuluu myös järjen käyttö topicien luonnissa ja huutomerkkien käytössä. Uusi topic pitäisi minun mielestäni perustaa sitten kun todella jotain sanottavaa.
    Kirjoitusasukin kuuluu siis hyviin tapoihin. itse en halua lukea capslockin kanssa kirjoitettua, liioilla huutomerkeillä sävytettyä tekstiä.
    Ja mitä siclöairin kommenttiin jokkarin postauksien lukematta jättämisestä:
    Saanko sanoa suoraan? No minä sanon suotraan, sanokaa mitä sanotte:
    Tuo on mielestän väliinpitämättömin kommentti tässä keskustelussa tähän mennessä. Meidän kakkien pitäisi ottaa kaikki huomiin, ja kkirjoittaessa muistaa se. Väliinpitämättömyyttä on se, että käyttää suuria kirjaimia ja liikaa huutomerkkejä vaikka tietää varsin hyvin että jotkut eivät niistä pidä.
    Niin, jokkari ei voinut tietää, että minöä enpidä moisesta vasta kun nyt. Ja kyllä misä sen itse tiedän.
    Mitä tse luulen, että jo tämä keskustelu saa jokkarin muuttamaan tapojaa ystävällisemmiksi meitä muita kohtaan.
    Mutta sanon ei jokkarin boikotoimiselle. Tämä on nykyinen mielipiteeni, mutta nyt sinä jokkari tiedät että tässä ryhmässä on ainakin yksi joka ei pidä tyylistäsi. Ja nyt sinä tiedät että se on minä.
    Ja muut huomioon ottaneena sinä huomioit minut ja ne muut, jotka eivät mahdollisesti pidä tyylistäsi, ja parannat sitä.
    loppusanaksi.
    Jokkari, ei minulla ole mitään sinua vastaan henkilönä. Vaan se, mikä minua ärsyttää on se sinun kirjoitus tyylisi, joka on hieman yliammuttua. Kirjallisuuden ja hyvien tapojen ystävänä saatan ylireagoida.
    No kuitenkin.
    Älä ota jokkari ota itseesi. Se ei ole allekirjoittaneen tarkoitus.
Sign In or Register to comment.