Issues with your account? Bug us in the Discord!

Argh...

CurZCurZ Resident Hippy
Nyt kun viimeinkin pystyy hyväksymään että se sarja on loppunut, niin on vain entistä isompi hinku päästä pelaamaan ItF:ää.

Jumalauta kun mä haluan sen pelin [img]http://www.firstones.com/forums/frown.gif[/img]

------------------
[i]Sometimes i feel like the last soldier on the battlefield, looking around and wondering "Where the hell did everybody go?"[/i]
- Michael Garibaldi

Comments

• Ketä ei !!!

------------------
    I'll be back!

[This message has been edited by Freeze (edited 03-19-2000).]
  • Aletaan lähettämään mailia kakkoselle että saadan B5 uusinnat joskus ensi vuode puolella jo joku on saamaa mieltä voidaan tehdä vetoomus olisipa suomessa niikuin jenkeissä on että B5 pyörii aina uudestaan ja uudestaan!!!!!!!

------------------
    I'll be back!
  • CurZCurZ Resident Hippy
    Ei. Mailien lähettäminen massoittain ei auttaisi mitään. Sitä paitsi, Kakkosella on vain oikeus näyttää sarjaa kerran ja ottaen huomioon että B5:llä on vain ollut noin 100000 katsojaa, niin enpä oikein usko että Kakkonen ostaisi oikeuden "toiseen erään". Tosin, saatan olla väärässäkin, mutta mailipommitus tyyliin "NÄYTTÄKÄÄ BABYLON VITOSTA UUDELLEEN!!!!!!!11" ei todellakaan hyödyttäisi.

------------------
    [i]Sometimes i feel like the last soldier on the battlefield, looking around and wondering "Where the hell did everybody go?"[/i]
    - Michael Garibaldi
  • Minä olen kuullut että noin 130000-145000 katsojaa on ollut jaksoa kohden mikä on todella hyvä lähestysaikaan ja sitten kuinka paljon suomessa on asukkaita ja sellaisia jotka ovat sitä Sci-Fi sukupolvea. Mutta ei meidän tarvitse kuin muistuttaa kakkosta että sarjasta ollaan kiinnostuneita niin ne voivat alkaa lähettämään sarjaa uudestaan. Mikä olisi kivaa mutta en usko että se onnistuisi vasta 1,5-2 vuodenpäästä elikä aika pitkä aika mutta ajatelkaa kuinka kaun me ollaan odotettu peliä kyllä minä olen sitä mieltä että meidän pitää saada Crusader takaisin tuotantoon ja ItF valmiiksi ja B5 uusinnat 2 vuodenpäästä!!!!!!!!!!

------------------
    I'll be back!
  • Katkosessa sanottiin joskus että katsojia olisi ollut noin 250 000.
  • No jos on ollut yli 100 000 niin se on tosi hyvä ottaen huomioon lähetysajan ja sen että kyseessä on sci-fi sarja.

------------------
    Nullum magnum ingeniae sine mixtura dementiae fuit.
  • Snake PlisskenSnake Plissken Elite Ranger
    Herrakiesus jos ne semmosen sarjan kun Maa 2 näytti uusintana niin ei mitään syytä jättää B5...
    Tai siis Maa 2 oli halpa ja vaan yksi kausi mutta siis silti..öh...
    [img]http://www.firstones.com/forums/smile.gif[/img]

------------------
    Hell is only a word,the truth is much,much worse

Call me Snake

The more things change the more they stay the same.
  • Maa2 tuntui ekalla kerralla ihan hyvältä, mutta taisin olla jotain 11v silloin ja se oli muutan ensimmäinen sarja jota seurasin kunnolla. Kyllä se kolmannen uusinnan jälkeen tuntu jo surkealta.

------------------
    Nullum magnum ingeniae sine mixtura dementiae fuit.
  • Ja Maa 2 on uusittu jo 2 tai 3 kertaa miksi kukaan ei ota Space Above and Beyond vaikka sitäkin tehtiin yksi kausi se oli pirun hyvä ja siinä käyttettiin kunnon tietokone tehosteita!

------------------
    I'll be back!
Sign In or Register to comment.